۱۱ پاسخ

حالا وزنش هم زیاد کم نیس برای۳۷ هفته و چند روزی خوبه ک تا ۴۰ هفته ۳ کیلو رد میکنه

عزیزم چ دیر انجام دادی سونو رشد رو

نگران نباش چیزی نیست
فقط چون ماه آخره دلستر بخور عالیه برای وزن گیری ولی زیاده روی نکن چون قند داره
حلیم بخور
کباب
بستنی

بچه منم 2800دنیااومد هفته 39بودم منم داپلرانجام دادم خونرسانی کم بود
بچه هم سالم بود اصلانترس

بچه من ۳۷ هفته ۵ روز ۲۷۰۰ به دنیا امد ماشالله ۲۲ روزش بود یک کیلو ۱۰۰ زیاد کرده بودالان رو نمیدونم

منم وزنش ۲۵۰۰ بود صدک ۱۵
سونو داپلر نوشت. انجام دادم گفتن مشکلی نداره همه چیش خوبه

من ۴۰ هفته بچم به دنیا اومد ۲۹۰۰ بود دکتر نگفت وزنش پایین و اینا

همون سونو معمولی هست فوقش خدنرسانی ضعیف هست زودتر ختم بارداری میده یا اسپرین تجویز میکنه

بنظر من خوبه وزنش ..یکم پایینه بدنیا بیاد چاقش میکنی بچه من ۳۷ هفته ۲۳۰۰ بود

خب من ۲ و ۹۰۰ وقتی سیو نه هفته بودم زایمان کردم هیچ مشکلیم نبود نگران نباش

عزیزم نترس
سونو داپلر یعتی سونو رنگی ک شریان هارو برسی می کنه ببینه خونرسانب بچه چطوریه همین
خودتو ببند ب خوردن کباب و بستنی

سوال های مرتبط