۳ پاسخ

چه زود شمارد معاینه کردن من امروز رفتم پیش دکترم گفت برو ۳۸ هفته بیا هم معاینه ی لگنی بکنم هم تحریکی🥲🫠

لک بعد معاینه طبیعیه اگه به خونریزی افتادی باید. بری بیمارستان

معمولا میگن بعد معاینه لکه بینی هست ولی اگر زیاد بشه باید بری بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری