چه زود شمارد معاینه کردن من امروز رفتم پیش دکترم گفت برو ۳۸ هفته بیا هم معاینه ی لگنی بکنم هم تحریکی🥲🫠
لک بعد معاینه طبیعیه اگه به خونریزی افتادی باید. بری بیمارستان
معمولا میگن بعد معاینه لکه بینی هست ولی اگر زیاد بشه باید بری بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.