۱۰ پاسخ

دختر منم راه نمیره وقتی وایمیسته انقدر ذوق میکنم🤣

نگران نباش پسر منم اینطوری بود درست میشه آنقدر میوفته تا بالاخره می‌ره نگرانی نداره که

عزیزم دکتر گف تا ۱۸ماهگی وقت دارن
من پسرم فقط بلند میشه با کمک وسیله

عجله نداشته باش

تنبلن پسر منم همینه اینقدر راحت طلبن دلشون بغل کردن میخواد همش

عزیزم دختر منم همینجوریه. تازه من خوشحالم که کم کم داره راه میفته، چرا غمگینی خیلی هم به موقع داره راه میفته اصلا دیر نیست

پسر من هنوز راه نمیره .غمگینی نداره ‌.بچه ها باهم فرق دارن

اوایل راه رفتن همونجوریه

خب غمگینی داره؟ یکی زود یکی دیر راه میره اولش همینه یکی دو قدم‌میره بعدش یاد میگیره علکی حساس نشو

تا 1۵ماهگی وقت دارن نگران نباش

سوال های مرتبط