۲ پاسخ

طبیعیه فدات...سعی کن خم و راست نشی زیاد کار سنگین انجام ندی...کمردردم بخاطر بی حسیه اگه سزارین و بی حسی بودی

طبیعیه فک‌کنم برا امدول بیحسی باشه

سوال های مرتبط