مرسی عزیزدلم
نخود ولوبیا قرمز ولوبیا چیتی و گندم وعدس و جوپرک وپیاز زیاد
اول همه حبوبات باهم یک روز قبل خیس کردم به جز عدس گندمو فقط جداخیس کردم بعد حبوبات میذاری بپزه من همه رو باهم گذاشتم گندمو جدا گذاشتم بپزه من دوسه ساعتی گذاشتم بعد پیازا رو خلالی میکنی سرخ میکنی زردچوبه وفلفل ویکم دارچین ویکم زنجبیلم زدم بعدم حبوبات وگندم وعدس اضافه میکنی و میذاری جا بیوفته دراخرم میتونی باکشک ونعنا داغ یاهرچیزی که دوس داری تزیین کنی خیلی خوشمزه شده بود
مبارک باشه عزیزم برچسباشو خودت درست کردی؟
به سلامتی باشه عزیزم منم میخوام آش دندونی درست کنم ، میشه بگی چطوری درست کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.