۲ پاسخ

سلام عزیز میشه لطفا جواب بدین دخترتون عادت کرده روشکم بمونه؟ غلط میزنه؟
دختر منم غلط میزنه ولی روشکم نمیمونه گریه میکنه نگرانم

راهنمایت کردم زیر همون تایپیکت من دو تا دارم یکی و بزرگ کردم این دومیه ، استرس نداشته باش هیچی نمیشه بالا اورده دو و نیم سی سی بده هر دوازده ساعت بین دو شیردهی بعدش چون اموکسی کلاو دویست بهتر همون دو سی سی بدی دکتر بچه ات رو هم عوض کن نه شربت درستی داده نه میزان درستی

سوال های مرتبط

مامان جواد کوچولو🧿❤️ مامان جواد کوچولو🧿❤️ ۱۲ ماهگی
مامان گوجه سبز مامان گوجه سبز ۹ ماهگی
مامان عدس 💗💗 مهوا مامان عدس 💗💗 مهوا ۱۰ ماهگی