سلام عزیز میشه لطفا جواب بدین دخترتون عادت کرده روشکم بمونه؟ غلط میزنه؟
دختر منم غلط میزنه ولی روشکم نمیمونه گریه میکنه نگرانم
راهنمایت کردم زیر همون تایپیکت من دو تا دارم یکی و بزرگ کردم این دومیه ، استرس نداشته باش هیچی نمیشه بالا اورده دو و نیم سی سی بده هر دوازده ساعت بین دو شیردهی بعدش چون اموکسی کلاو دویست بهتر همون دو سی سی بدی دکتر بچه ات رو هم عوض کن نه شربت درستی داده نه میزان درستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.