من عاشقشم و میخورم
پتاسیم هم داره
وایییی منمم خیلییی دوست دارم
با نون بخورممم😂😂 با اینکه دهنم اذیت میشه از رو نمیرمو میخورم
بد نیست نه بخور
فقط اگه تهوع و ویار داری کم بخور حالت تهوع شدید میاره سرخ کردنی
چرا باعث سقط میشه😆😆😆😆😆😆😆
یا علییییی چرا بد باشه آخه😂
نه بابا من هر دو روز یکبار سرخ میکنم بانون لواش میخورم😋🤤🤤🤤🤤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.