بچه ها هوس بادمجون سرخ کرده کردم بد نیس بخورم؟

۶ پاسخ

من عاشقشم و میخورم
پتاسیم هم داره

وایییی منمم خیلییی دوست دارم
با نون بخورممم😂😂 با اینکه دهنم اذیت میشه از رو نمیرمو میخورم

بد نیست نه بخور
فقط اگه تهوع و ویار داری کم بخور حالت تهوع شدید میاره سرخ کردنی

چرا باعث سقط میشه😆😆😆😆😆😆😆

یا علییییی چرا بد باشه آخه😂

نه بابا من هر دو روز یکبار سرخ میکنم بانون لواش میخورم😋🤤🤤🤤🤤

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 مامان وروجک(دلسا)🐣🎀 ۳ ماهگی
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته نهم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری