سلام مامانا میگم من زیاد هوووس کدو میکنم میخورم همش ضرری کع نداره

۴ پاسخ

کدو حلوایی خوبه قند و‌ کنترل میکنه‌ولی هرچیزی زیادش بده

نه اشکال نداره عزیزم

اگه منظورت کدو تنبله نه اتفاقا خیلیم خوبه

منم همش هوس بادمجون سرخ کرده با نون بیات میکنم😂😂 اصلا هیچ دلیل خاصی هم نداره نمیدونم چرا🤦‍♀️😂😂

سوال های مرتبط