نگران نباش من ۲دور بود گفت کمتر خم راست شو کار کن استراحت گن رعایت کن ۲هفته بعد رفتم شده یک دور فقط حواست باید به حرکاتش باشه
من عصر از دکتر اومدم گفت هیچ مشکلی ایجاد نمیکنه فقط اگه تا اخر بازنشد سزارین میشی همین
من از هفته ۱۸ دور گردن بوده و هنوزم هست
اصلنم خطرناک نیست طبیعیه عزیزم نگران نباش.بازی میکنه باهاش .
وقتی غذا میخوری به سمت چپ دراز بکش خود بچه بازش میکنه اگه اذیت باشه . من سه تا دکتر رفتم .
تترس رو ب بالا نخوابی اصلا
نگران نباش عزیزم ۱ و نیم دور چیزی نیست.فقط حواست به حرکاتش باشه
دکتر نگفت ان اس تی بدی؟
بند ناف بپیچه نشانهای هم داره آدم خودش بفهمه؟؟
وای من ترس همینو دارم
ضربه های بچه چند روزه خیلی آروم شده همش میگم نکنه بند ناف پیچیده دور گزدنش
منم یه دور پیچیده بود هفته ۳۳ رفتم سونو،،،،فقط باید حرکاتش رو چک کنی،
خب همینا رو به دکترت میگفتی حتنا راه حلی میده
بعضی از مامانا رو دیدم ۳ دور پیچیده بود و مشکلی هم پیش نیومد
استراحت کن ابم زیاد بخور تا ۳دور مشکلی نی ب کمر هم نخاب
انشالله چیزی نمیشه عزیزم نگران نباش
خودش نگفت باید چه کار کنی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.