۴ پاسخ

من نگرفتم تاحالا ولی رو قوطیش معمولا نوشته

معمولا رو قوطی شیرخشک نوشته تو هر ماه چند سی سی و چند تا پیمانه باید بریزیم
رو قوطیشو نگاه کن شاید نوشته

نصف قاشق

۶۰ سیس یکی کامل
۹۰ سیسی یک و نصف

سوال های مرتبط