تو هفته من درد زیر شکم طبیعیه؟🫠

۶ پاسخ

اره عزیزم منم دارم

اره طبیعیه

منم داااارمم

ارع گل منم نیم ساعت پیش از دکتر اومدم بابت همین درد گفت طبیعیه نهایتا تا یک هفتع دیگه دردش کمتر نشد بم گفت برید زایشگاه

منم همینجوری ام😓
گاهی اذیت میشم🤦‍♀️
دکتر بهم شیاف پروژسترون داده

اره عزیزم چون منم اینجوربودم دکتر گفت طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته هشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری