خانوما تو هفته من درد زیر شکم طبیعیه ؟؟

۶ پاسخ

اره طبیعیه منم دارم

اره طبیعیه نباید گرمی جات و چیزای گرم بخوری،استراحت کافی داشته باشی

منم دارم یکم . دیگه چه علائمی داری؟

اره عزیزم نگران نباش هفتت بیاد بالاتر دیگ نمیگیری الان بچه داره جا سفت میکنه

آره
دنبالت میکنم تو یک دوره هستیم

اره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته دوازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هاوین مامان هاوین هفته سی‌وهشتم بارداری