۶ پاسخ

من شیر میدم لیزرم میرم تاثیر هم داشت واسم😊

جاری من شیر میده لیزر هم میره🥴

میگن تو شیر دهی تاثیر نمیزاره

نباید درزمان شیردهی انجام داد ؟؟

تو شیردهی چون هورمونهای بدن نامنظمه تاثیری نمی‌ذاره. الکی‌زمان و هزینه صرف می‌شه. خود اپراتورها هم می‌پرسن ازت و تاکید دارن وقتی بارداری و شیردهی لیزر انجام ندی روی جنین و کیفیت شیرت هیچ تاثیری نداره ولی بیهوده‌ست چون شرایط بدنت نرمال نیست.

فک کنم توی شیردهی نزارن خطرشو نمیدونم.
ولی میگن چون بچه رو شیر میدیم هورمونامون بهم میخوره باعث برگشت مو میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی