من اوایل بارداری شوری بیشتر هوس میکردم الانا شیرینی کیا مث من بودن؟؟؟

۱۹ پاسخ

منم اینطوریم دقیقا نینی پسره ؟

منم نینیم پسمله

من.نینیم دخمله

مننننننن

مننن.

من اوایل هوس پفک و ترشک میکردم الان ازشون متنفرم وقتی پفک میبینم دوست دارم بالا بیارم

منک از شیرینی متنفرم و فقط ترشششش میدوستم امیدوارم تا اخر همینطوری باشن

منم اوایل شوری و ترشی دوس داشتم الان چیزهای شیرین دوس دارم بچم دختره

من اوایل شیرینی الان شوری ترشی شیرینی 🤣🤣🤣

مننننننن

معمولا واسه پسر اینطوریه

منم فقط دلم چیزای شیرین میخواد

منم همینطورم

من اول فقط شوری و ترشی می‌خوردم الان خیلی به چیز های شیرین علاقه دارم

من اینطوریم

من تا اواسط ۵ماه ترشی و شوری هوس میکردم الان فقط شیرینی

منم مثل شما بودم

بچت دختره؟؟

منم اوایل شوری وترشی بعدمتنفرشدم الان فقط شیرینی

سوال های مرتبط