۱۰ پاسخ

من اصلا در مقابل شیرینیجات نمیتونم مقاومت کنم ولی کل بارداریم شیرینی شکلات نخریدم هوس میکنم خرما و مویز و انجیر میخورم

منم باید کم کنم خطرناکه

منم ب سختی جلومو میگیرم اخه لب مرزه
خرما مویز انجیرم کم میخورم

بستنی زمستونی هر شب میگیره میاره . نباشه با خرما میوه سرم گرمه

من هنوز آزمایش قند ندادم مثل چی هم میترسم ولی این گناه کبیره رو هم نمیتونم بزارم کنار😂

من میخرم میخورم😋😋

من یکی دو ماهه، استراحت مطلقم، شوهرم کنترل میکنه نمیخره😂😂😂😂
امروز یه دونات گرفته بود بعد کلی التماس قرلر بود نصف کنیم اینقد به اون نصفش نگاه کردم گفت اینن تو بخور ولی دیگه نمیخرم🙈🙈🙈

واااای منم 🥴🥴و کنترل هم نمیشه بکنم🥲

سلام همسرم هیچ چیز شیرینی نمیاره خونه🤭🤭

نینیت دختره یا پسر؟؟

سوال های مرتبط

مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وششم بارداری
مامان فری مامان فری هفته سی‌وچهارم بارداری