۶ پاسخ

خب خداروشکر که خوابید دیگه ایشالا پست آخره 🤦‍♀️

ایجانم🫠🥰 خوب بخابی خانم کوچولو😘
وایب خوبی میگیرم ازت مامان حورا خانم☺️

وای فاز اونا که دیسلایک زدنو درک نمیکنم کاش میشد فهمید اینا که ریپلای میزنن کین😒

ای جونم عزیزم🙂

مامان حورا جون جای دخملمون جدا کردی ؟

من بچه هام تازه یادشون افتاده بازی کنن

خداقوتت
علیسان یبار۱۱تا۱خابید یبار۶ونیم تا۷ به بدبتتی خابید یساعت دهنموسرویس کردد

سوال های مرتبط