موقعی که جفت پایینه باید از توالت فرنگی استفاده کرد یا فرقی نداره؟

۷ پاسخ

حتما از فرنگی استفاده کن

اره استفاده کن

ارهههه حتما
توالت فرنگی‌
پله بالا پایین نکن

کلا توو بارداری بهتره از توالت فرنگی استفاده کنی از هر لحاظ بهتره

من ک استفاده نمیکنم
بارداری قبلیمم نکردم
جفتش انتی جفت پایین بود انومالی رفت بالا

انقد خوابم میاد توالت رو توت خوندم🤣🤭هی با خودم میگم توت فرنگی چه ربطی به جفت داره🤣🤣

منم جفتم پایینه ولی هنو نخریدم
البته ك دکترم گف از فرنگی استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان ✨الارا✨ مامان ✨الارا✨ هفته سی‌ودوم بارداری