چ خوشگل و نوستالژی😍باسلیقه
زیباس
ما صبح بیرون بودیم خیلی گرم بود الان شاید سرد شده
ماهم یخ زدیم والا
کرج اوضاع چطوره؟ مامانم نمیذاره برگردم، خسته شدم
اره خیلی سرد شده باد هم میاد شدید
ما کولر روشن 😅
من دوباره پکیجو زیااااد کردم 🥶🥶🥶
وای اصفهانم خیلی سرد شدهه
اینجاهم سرررررده🥶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.