۹ پاسخ

🤤😂کلا هوس این روزام هندونه هست

من هر روز ۲ قاچ میخورم ولی بعدش دل درد میگیرم
یه چایی نبات بخور بعدش

من هر روز میخورم

هندونه اب دور جنین زیاد میکنه و باعث ترکیدن کیسه اب میشه اما شما هفتت بالاس و دیابت هم اگر نداری مشکلی نیست

عزیزم تو نخوری کی بخوره؟ قندت که خیلییییییی عالیه چرا نگرانی

قندت که خوبه، من امروز خیلی خیلی خوردم

والا من هرروز میخورم خیلیم میخورم

اره ولی سردی زیاد خوب نیس

اخه هندونه هااا خوبن؟؟من دوس داررم منتها خوب نیس برای این فصل

سوال های مرتبط

مامان جاناویارا مامان جاناویارا ۲ ماهگی