۷ پاسخ

لشکر رو فکر کنم زدن🥴🥴

منم اهوازم ساعت ۸و خورده ای شنیدم دیگه کجا رو زد مگه

شوهر من بار زده برا اهواز خیلی نگرانم زنگ زدم هنوز نرسیده تو رو خدا هر چی شد بگین حتی گفتم برگرد گفت بار مردم تو ماشینه نمیشه بگم نمی‌رم برگردم خیلی نگرانم خدا کنه چیزی نشه

اینجام از ساعت هفت هر نیم ساعت دوسه تا میزنه

وای خیلی بد بود 🤯

چیشده

چی شده مگه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان جوجه ها 💙 مامان جوجه ها 💙 ۲ سالگی
مامان پسرقشنگم مامان پسرقشنگم ۱ سالگی