مازاد چیه # پوشک شیرخشک فرزند پروری

تصویر
۲۳ پاسخ

برق مازاد داشتیم تابستون برقها رو قطع میکردین؟؟!!!!عجبب🤔

وقتی میگن نگران نباشید من بیشتر نگران میشم😢

فقط هر جور شده میخوان قدرتو از دست ندن جون هیچ کسی هم واسشون مهم نیست

آره باشه🦦 واسه همین تابستون داشتین پدرمونو در میاوردین !

واسه همین تابستون دهنمونو سرویس کرده بودند

با نفت برق تولید میکنن برا خودشون نه مردم بدبخت

مازاداتونو تابستون رو میکردین تا مردم بچه شونو نمیذاشتن تو یخچال تا خنک بشن😏

هر وقت میگن جای نگرانی نیست ۴ ستون بدم میلرزه

فقط احمقایی که نوشتن زمان رئیسی برق نمیرفت. خداییش نونتون تو نفهمیدنه؟ چرا انقدر دروغ میگید چقد بی حیایید. زمان رئیسی هیچوقت یادم نمیره باردار بودم آب و برق و آنتنم با هم میرفت چقدر بدحال میشدم و چقدر شدهرم نگرانم میشد تو تاریکی مینشستم تا بیاد

بله تابستونا میبینیم😒

مازاد برای زمانیه که نیروگاه نزنه بزنه مازاد چه به درد میخوره

اینا هر وقت کفتم نگران نباشید من تمام تن روح بدنم میلرزه

قراره ماینرهاشون رو خاموش کنن لاید

اره راس میگن نگران نباشین برای خودشون برق دارن تابستونو یادتون نره از خونه‌هاشون چی پیدا میشد

زر مفت😒

اگه برق مازادی وجود داشت کل تابستون بی برق نبودیم

اخه تا کی میخاین ایقدددد. گنننده گ…ی کنین؟

نمیدونم چی بگم اخه

مگه میشه برق رو ذخیره کرد کا تازه مازاد هم داشته باشیم؟!!!!

فکر کنم میگه خودمون مادرزادی برق داریم😂😂😂😂😂😂😂

يعني اضافه اما من فكككككككك نكنم😂😂😂😂

برق اضافی

ینی چی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی
مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی