هوف چه دلشوره بدی گرفتم شما در چه حالید ؟

تصویر
۵ پاسخ

طبیعیه نصف مادرا اینجا دلشوره دارن بخاطر برقی ک هنوز نرفته

منم اومدم تو گهواره دلشوره بدی گرفتم در حدی که حالت تهوع دارم

این بار همه دلشوره دارن چون دیگه همه جا صحبتشه

دقیقا منم تو گهواره پیام ها رو دیدم خیلی دلشوره بدی گرفتم

من نگرانم خدا نکرده بمب ات م بزنن

سوال های مرتبط

مامان پسری*بردیا* مامان پسری*بردیا* ۲ سالگی
مامان ماهک و 🐣 مامان ماهک و 🐣 ۲ سالگی