من همش درد کاذب دارم منظم نیس رحمم تا دیشب کامل بسته بود. گهواره هم وقتش تمومشد
خب دیگه برو برای زایمان
خیلیم عالی خیره انشالله
هر موقع سه چهار دقیقه یک بار شد برو
خب بازم داشته باش
به سلامتی وقت زایمانته.دعا کن واسه ماهم
خب خوبه . ببین دردات هرموق تند تند گرفت و ول کرد برو بیمارستان.
خب خوبه دیگه منظم و نزدیک به هم که شد برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.