به زورنه ولی کم کم میخوره الان پسرمن ۶ماهش شده اما نمیتونه یجاحجم زیادبخوره نهایت ۹۰تامیخوره زودزودمیخوادکلافه میشم
اره خيلي بده دختر من تو بيداري شير نميخوره تو خواب هم به سختي وزن هم نگرنه اصلا
پسر من ب زورم بدم نمیخوره باید صبر کنم تا خیلی خیلی گرسنه بشه اونم فقط ۳۰ تا نهایت ۶۰ تا ب زور بخوره بچه شما چقد میخوره هر چند ساعت؟؟
نه بزور نمیدم ولی هر دقیقه یه قولوپ میخوره چاره ای ندادم جز اینکه بسازم باهاش
البته رفلاکسش دیگه ۶ماهگی ایناخیلی بهترمیشه رفلاکس. نگران نباش خوب میشه
دختر من به زور و گریه سینمو میگیره اونم فقط ۵ دقیقه چند روزه رفلاکسش خیلی شدیدتر شده اصلا شیر نمیخوره 😭
جدیدا اره
کلی ام جیغ میزنه خصوصا شبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.