فرزند پروری
پوشک

شیر خشک

تصویر
۴ پاسخ

خودش و دخالت نده چون بازم برمیگرده به همسرش فقط همسر شما کوچیک میشه .اگر نیت جدایی باشه بعد از جداییش ازش حمایت کنید ولی الان خیر
طبق تجربه شخصی گفتم

یاد خواهر شوهر خودم افتادم دقیقا بارها اینکترو کرده و آخرش هم با شوهرش خوب شدن .
نمیشه بهشون اعتماد کرد و کاری براشون کرد . من قبلاً فکر می کردم می گن به خاطر بچه موندیم راست می گن . اما با دیدن ایشون و چند نفر مشابه ایشون فهمیدم خیلی ها بچه رو بهانه می کنند برای موندن تو زندگیشون.

دخالت نکنید تمام

عمه من چندسال کارش همین بود میومد ۱ ماه با بچه هاش خونه ما میموند بعد تا شوهرش میومد برمی‌گشت سر خونه زندگیش آخرشم این شد که داداشاش نمیرن خونش چون رو شوهرش و بابام و عموهام تو رو هم باز شد آخرم رفت سر خونه زندگیش موند تا بچه هاش بزرگ شدن دخترش شوهر کرد و الانم پسرش عقده تازه بابام اونم چون میدونه شوهرش نیست سالی یبار میره خونش ولی دیگه کسی کاری بهش نداره عموهامم اصلا نمیان خونش

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ونهم بارداری