خانومایی کهسزارین کردین بعد چند روز شیرتون اومد؟

۱۸ پاسخ

سه روز بعدزایمان

یه هفته بعد اونم بازورشیردوش ،اوایلش خیلی هم کم بود

من ۲ روز بعدش به زووووووور شیردوش برقی اغوزم اومد حدودا ۴-۵ روز بعدش شیر اونم با شیردوش تا ۱ هفته اولش واقعاااا پیر شدم

آغوز رو از همون اول داشتم ولی شیر اصلی فک کنم بعد چهار روز

همون تواتاق عمل ماماسینموداددهن بچه همون لحظه هم شیراومدقشنگ تواتاق عمل بخش ریکاوریش شکم بچموسیرکردن اومدم بخش بعد۲ساعت دوباره شیرش دادم ...

همون روز توی اتاق عمل

۳ روز

همون لحظه ک از اتاق عمل اوردنم بیرون گذاشتنش زیر سینم خورد کم بود در حد خمون اغوز و سیر شد تقریبا

چهار روز

همون روز توریکاوری بودم شیر داشتم بچه رو اوردن شیرخورد

دو سه روز بعد

همون روز ولی رفتم خونه قطره شیرافزا هم خوردم

بعد۳روز با زورِ شیردوش برقی

همون روز شیر داشتم

3روز

بعد ۳ روز

همون روز

*سزارین

سوال های مرتبط