الان نه برای بالا رفتن سن سال های بعد تر عوارض هاش نشون میده
من که بیهوشی خواستم
از ترس سردرد و کمردرد بعدش
خیلیم راضیم
من تحت نظر دکترم برای دردکمرم
دکترم گفت اون سنگینی و تغییر پوزیشن بدن تو بارداری بیشتر باعث درد کمر میشه
آمپول خیلی تاثیر نداره
چند تا از دوستامم سزارین کردن خداروشکر دردی ندارن
یکیشون ۴ سال پیش عمل کرده هنوز که خوبه
منکه نع
یکی از همکارای من میگفت هنوز اون قسمتش درد داره. تقریبا ۴ سال پیش سز شده بود
اوایلش درد هست بعد خوب میشه ولی چیز سنگین بردارم یا خیلب راه برم کمر درد بدی میگیرم الان از وقتی زایمان کردم درد کمرو دارم🥲
نه من کمر درد نگرفتم از قبل بارداری داشتم کمر درد دوتا مهره هام بیرون زده
بعد زایمانم تا الان ک هفت سال گذشته در همون حدی ک قبلا بود هست
ولی بعد زایمان سردرد و گردن درد داشتم تا دوهفته
اینسری میخوام بیهوش بشم
ابدا نگرفتم
اره من که کمردرد دارم
من عوارضش و تو بارداری الآنم دارم میبینم اگه شرایط داشتم حتما طبیعی زایمان میکردم ولی متاسفانه سزارین سومم باید دوباره سز بشم
من کمر درد میگیرم زیاد اگه برگردم عقب حتما میگم بی هوش کنن
زنعمو من بعد چند سال دردشو هنوز داره
اره من جاریم سزارین شده همیشه میگه اون سوزنی بی حسی باعث کمردردم شده
والا خواهر همه نوع عوارض داره اما خداروشکر سه ساله میگذره از سزارینم بی حس شدم تاحالا کمر درد نداشتم
والا من الان تغریبا شش روزه سزارین کردم اصلا کمر درد نگرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.