۵ پاسخ

منممممم امروز ختنه هم کردیمش روانی ام دیگ

دختر منمممم ، هم شیرخوردنی بقول شما بازی میکنه ، هم اینک تو بیداری دیگ شیر نمیخوره باید بخابونم بعد
خابشم ک بهم ریخته

وای دختر منم دقیقا همین مدلی شده موقع شیر خوردن کلی می‌کشه سر سینمو انگار خوشش بیاد
واسه خوابوندش دیگه روشی نیست که امتحان نکرده باشم خیلی بد قلق شده

منم منم منم 🥹🥹

من هنوز وضعم همینه

سوال های مرتبط