۴ پاسخ

من ک فقط ۱۰ روز اول بیدارش میکردم ۲ ساعتی
الان دیگه هر وقت که خودش بخواد
شبا ۱ میخوابه ۵ بیدار میشه شیر میخوره میخابه تا ۸ بعد از ۸ دیگه ۲ ساعتی بیدار میشه

هرموقعه كه بچه خواست الكي بيدارش نكن واسه شير ده رو. اول ميگن كه بايد هر دوساعت شير بدي كه قندش نيفته

دکتر گفت روزا دوساعتی یک بار شب ها ۳ ساعتی یک بار‌.شب منظورش ساعتی که مادر میخوابه

هر دوساعت باید بیدارش کنی شیر بدی

سوال های مرتبط