لباساش و کمتر کن
پیاز رنده کن بزار کف پاش
لباسش رو خیلی کمتر کن که دمای بدنش راحت تر بیاد پایین،امشب رو بیدار بمونی بهتره
شیاف بزن عالیه
آرن هم تب 39 داشت بعد واکسن 6
آخی الهی زودتر خوب بشه . اسم دختر منم دنیز . یک ماه کوچیکتر . ماه دیگه منم باید ببرم بزنه🥲
لباساشو کم کن
با رکابی باشه و یه شرت عینکی
سلام عزیزم برا ما هم واکسن شش ماهگی خیلی اذیت شد مرتب تب شو چک کن
وای نگو مخصوصا واکسن ۶ماهگی پدر مارو درآورد
هرچی میخورد بالا میاورد
آخی من چند وقت پیش زدم پای چپش خیلی درد داشت فردا حالش خوب میشه نگران نباش عزیزم شب اول یکم اذیته
مراقبش باش حتما تبشو چک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.