سلام خانما شیرخشک ببلاک خوبه یا نان برا وزن دهی؟؟؟؟

۲ پاسخ

ببلاک

من از ۳ روزگی به دخترم نان دادم خداروشکر خوب وزن گرفت

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی