۱۵ پاسخ

ایشالله همتون بسلامتی زایمان کنین و زایمان خوب و راحتی داشته باشین مارم دعا کنید برسیم به هفته های امن🙏💓

بسلامتی عزیزم💓یروز هم پیام میذاری باورم نمیشه بچمو بغل کردم🥺💕💞واسه ما هم دعا کن😘❤️

دقیقا منم دارم غش میرم😵‍💫🤣🤣🤣

منم🥹🥹🥰🥰🥰

اره ولی کاش الان 38 هفته بودیم نه 36😂

برای منم دعا کنننن... من زایمان زودرس ۳۲ هفته داشتم سر پسر اولم، دعا کن منم ۳۷ هفته رو تجربه کنممم🥲😍

مثل من 😍🥹

چقدر دلم میخاد بشم ۳۸ هفتههه

🥲🥲🥲🥲

🙁من هنوز فک میکنم نرسیدممممم

باور کن که رسیدی،هفته های آخر مثل 7ماه اول میگذره😂😂😂

من حس میکنم از وقتی وارد ۳۰ هفته شدم خیلییی کند میگذره

کی باشه من برسم🥲

منم 😍💝

منم.

سوال های مرتبط

مامان پاستیل خرسی مامان پاستیل خرسی ۴ ماهگی