۱۳ پاسخ

منم😐🤦‍♀️

دقیقا

چرا واقعا
واسه منم اینجوریه
پوست شکمم میسوزه انقد کش اومده

۱ساله تو ۸گیر کردم🥲

نمی‌گذره🥲

منو شما دقیق باهمیم
نوبت سز کی بهتون گفته دکتر

ایشالا زود میگذره😍

هشت زود گذشت امیدوارم نه هم همینجوری باشه برامون
من که دیگه دل تو دلم نیست زودی ببینمش 🥺🐣
از یه طرفم میترسم مث اونایی بشم که چهل هفته رو هم رد کردن هنوز به دنیا نیومده نینی شون🫠🤦🏻‍♀️

یکسالی میشه که هشت ماه گیر کردم🥺😂

اتفاقا روزاي آخر چون ادم بيشتر منتظره ديرتر ميگذره

۹ زود می‌ره نگران نباش

من تا ۱ماه پیش مسگفتم خدایا چقد زود گذشت اصلا نفهمیدم کی شد ۷ماهم ‌.ولی الان اصلا نمیگذره

نه ۸ خیلی زود میگذره

سوال های مرتبط