منم😐🤦♀️
دقیقا
چرا واقعا
واسه منم اینجوریه
پوست شکمم میسوزه انقد کش اومده
۱ساله تو ۸گیر کردم🥲
نمیگذره🥲
منو شما دقیق باهمیم
نوبت سز کی بهتون گفته دکتر
ایشالا زود میگذره😍
هشت زود گذشت امیدوارم نه هم همینجوری باشه برامون
من که دیگه دل تو دلم نیست زودی ببینمش 🥺🐣
از یه طرفم میترسم مث اونایی بشم که چهل هفته رو هم رد کردن هنوز به دنیا نیومده نینی شون🫠🤦🏻♀️
یکسالی میشه که هشت ماه گیر کردم🥺😂
اتفاقا روزاي آخر چون ادم بيشتر منتظره ديرتر ميگذره
۹ زود میره نگران نباش
من تا ۱ماه پیش مسگفتم خدایا چقد زود گذشت اصلا نفهمیدم کی شد ۷ماهم .ولی الان اصلا نمیگذره
نه ۸ خیلی زود میگذره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.