۸ پاسخ

ان‌شاءالله بسلامتی زایمان کنی دکترت کیه؟
برای زیر میزی هم چیزی گفت بهت

به من گفته انقباضات بشمار ‌‌‌..من اصلا نمیدونم باید چطور بشمارم.یعنی وقتی دردم گرفت؟

بسلامتی عزیزم ❤️

تحت نظر کدوم پزشکید؟

وای منم فردا میشم۳۶🥺دکترم گف ب احتمال اینکه ۳۷تم زایمان کنی خیلیه🥺

منم 25ببعد زایمانه

منم مثله شما هستم
من رفتم معاینه کرد. گفت احتمال اینکه زود بچت به دنیا بیاد بالاست

سزارین هستی

سوال های مرتبط