۸ پاسخ

دوتا سز داشتم هزار درصد سز فقط😍

الان بگم همه میپرن بهم
ولی هیچوقت اجازه نمیدم عزیزانم درد طبیعی بکشن
تا ابد سزارین

طبیعی میگن بهتره ولی من هردو سزارینم لگن‌کوچیکه نمیشه طبیعی

طبیعی فقط با اپیدورال ، بدون بی حسی زایمان طبیعی نرو من دوتا زایمان طبیعی داشتم اولی وحشتناک بود دومی عالی بود فقط یک ساعت درد کشیدم بعدش بیحس شدم

من طبیعی بودم راضی بودم
ولی باید به شدت صبور باشی برای زایمان طبیعی و آمادگی جسمی و روحی داشته باشی

من سزارین کردم هیچی نفهمیدم

سزارین روزای اول اذیتی ولی قابل تحمله باشیاف وامپولاولی کم کم اوکی میشی وراضی تر

طبیعی دوتا اولی خیلی درد داشت وحشت ناک سومی رو طبیعی بدون درد عالی بود راحت

سوال های مرتبط