خانمایی ک خودتون خوب وزن اضافه کردین
نینی هم وزن می‌گرفت!

۱۰ پاسخ

من هنوز هیییچ تغییری نکردم فقط دماغم وزن گرفته😂😂😂🤦🏼‍♀️

من خودم تقریبا ۵ کیلو اضافه کردم،شکمم خیلی کوچیکه خودمم لاغرم ولی دیروز سونو رفتم گف وزنش نرماله و طبیعیه

نه چاقی مادر ربطی ب وزن گیری بچه نداره
زنداداش من ۳۰ کیلو چاق شد ولی بچش ریز بود
۲/۷۰۰ ب دنیا اومد

تا الان که فقط ۱ کیلو نیم اضافه کردم

فعلا منتظرم ی‌ هفته دیگ‌ برم سونو رشد ببینم بچم چقد رشد کرده ،خودم از اول بارداری ۴ کیلو اضاف کردم

نه اصلا من خودم ۱۴کیلو تا الا اصافه وزن داشتم مناسفانه ولی هر سری سنو میرم میگه وزن جنین کمه

من ۲۰ کیلو اضاف کردم تا الان جنینن نرمال و کمی بالاتر از میانگین وزنش

منم خودم خیلی وزن اصافه نکردم ولی وزن بچم خوبه

بنظرم خیلی چاق بشی بچه درست هم وزن نگیره ، همش میشه چربی ت بدن خدت
باید چیزای بخوری ک ب بچه وزن بده،چیزای مقوی
من جاریم ۶ ماه ویار داشت هیچی نمیتونست بخوره ، ۳ ماه آخر چیزای خوب خورد ماشالا بچه هاش ۳کیلو ۸۰۰ بدنیا اومدن

نه کاری ندارها من یک کیلو و نیم وزن کم کردم دیروز سونو بودم و وزن بچه نرمال بود و حتی دو روز جلوتر

سوال های مرتبط