خانوما پستونک میوه خوری بگیرم برا دخترم

۷ پاسخ

من اصلا نخورد ولی دوست گفت بچش دوست داره

والا دختر من اصن نگرفت و الکی خریدمش میندازع بیرون از دهنش

عالیه، فقط جنس خوب بگیر

اگه میخوای بگیری بی‌بی‌لند بگیر
من چیکو گرفتم گرون بود دخترم دوست نداره بخوره😑
بنظرم اینایی که پستونک میخورن اینم میخورن

آره بگیر خیلی کار بردیه

خیلی خوبه
توش موز و گوشت ماهیچه انداختم پسرم لثه هاشم میخاره یه تیر و دو نشون شد😂
فصل انبه و هلو و هندونه طالبی هم داره میاد عالی تره

سوال منم هس میخام ببینم خوب باشه منم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی