چهارم همیشه اول المنت پایین روشن کن وسطای پخت بالا
اول اینکه ممکنه قابله ات خیلی ضخیم باشه برای کیک پختن مناسب نباشع
دوم اینکه تا نیم ساعت در فر نباید باز بشه سوم
اینکه قبل خارج کرد کیک با سیخ یا چاقو تست کن ببین همه جاش پختع مخصوصا وسط کیک
۴ تا تخم مرغ با ی لیوان شکر اونقدر بزن تا سفت شه بعد روغن بریز یک سوم همون لیوان ک پیمانه کردی بعدم دو لیوان آره وانیل و بکینگ مودر الک کن توش کاکائو دوست داشتی بزن بعد دمای ۱۸۰ فر بزار ده دقیقه گرم شه بعد بزار توش ۳۰ دقیقه گذشت چک کن با چنگال ببین وسطش پخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.