خب بذار بعدا بده الان چه اجباری هست؟
شاید یکی دوماهه بتونید حلش کنید
اما در کل اگه آرامشت در این هست که بدهی رو بدی، بده
عزیزم برای پیش دو میخوای پیش پرداخت بدی منظورتو اینطوری متوجه شدم ،به نظرم صبر کن ببین شرایط مملکت چطوری پیش میره از الان طلاتو بفروشی شاید اصلا نشد برن برای ثبتنام هم هنوز وقت هست شهر شما هم جنگ توش بیشتره به نظرم صبر کن منم هنوز اقدامی نکردم
مگه پیش دبستانی رفتن که پول میخوان ، بنظر من صحبت کن نده بهشون، والا کلی پول میگیرن از اون ور هم هیچ امکاناتی ندارن و همش تعطیلاته
ول کن طلا نفروش
میخوای چیکار پول پیش بدی برو صحبت کن اگه دولتیه میتونی بری آموزش پرورش شکایت کنی
برای چی بدهی میخان مگه تعطیل نبودن
نه بابا همین مونده بدهی مهد رو بدی نده نگه دار
عزیزم نگاه به شرایطتون کن منم قبل عیدانگشتروگردنبندم وفروختم انشالله بهترشومیخریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.