سلام مامانا شیاف پروژسترون چطوری مصرف میکنین؟

۱۱ پاسخ

درصورت داشتن لکه بینی بصورت واژینال دکتر گفت استفاده کن ، وقتایی ک دل درد و کمر درد دارم به صورت مقعدی

مامانا بتا2500خوبه ی نه

من هماتوم داشتم خون ریزی و لکه بینی دکتر بهم هر شب گف استفاده کنم مقعدی اونم

واژینال استفاده میکنم جذبش هم بهتره

دکترم گفت واژینال اثرش بیشتره

روزی یکبار

مقعدی

هم مقعدی هم واژینال.من خودم دوبار ولژینال زدم بعد یکم‌میومد رو لباس زیرم دوست نداشتم.مقعدی گذاشتم

هر ۱۲ ساعت به صورت مقعدی

ب صورت مقعدی -واژینال

مقعدی

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانم مامان رقیه خانم هفته بیستم بارداری