خانما شیاف پروژسترون چه مارکی استفاده میکنین؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

آکتوژست پیدانکردم ژست استفاده میکنم

اکتوژست...ولی این ماه گیرم نیومد برند دیگه گرفتم

پ اکتوژست

اکتوژست

اکتوژست

من استفاده میکردم فک کنم اسمش اکتوژست بود اگه اشتباه نکنم

سوال های مرتبط