۹ پاسخ

اگه دلدرد نمیشه چند قطره بدی اشکال نداره

منم هرزگاهی بهش آب میدم

دکتره دختره منم از دوماهگی گفت هر روز مقدار کمی بهش آب جوشیده سرد بده ، البته دخترم شیر مادر میخوره

من هرازگاهی ک خیلییییی دل درد داره چند قطره میدم بهش میگم چیزی سر دلش نمونه
اخه شیرخشک هم ک با اب جوشیده درست میکنیم فکر نکنم چندتا قطره مشکلی داشته باشه

باعث میشه پرز های معده ش خراب شن به مرور و تو اینده دچار مشکل میشه . کار اشتباهی هست

اره بدن دنیز کم اب بود دکتر گفت اب بده اگه ضرر بود نمی‌گفت که

اینجوری بیشتر دلدرد میشه

از الان آب دادی😨😨
نکن خواهرم
اصلا نده بهش

نه گلم حتما نبات هم داخلش بنداز آروغشو بگیر

سوال های مرتبط