اگه دلدرد نمیشه چند قطره بدی اشکال نداره
منم هرزگاهی بهش آب میدم
دکتره دختره منم از دوماهگی گفت هر روز مقدار کمی بهش آب جوشیده سرد بده ، البته دخترم شیر مادر میخوره
من هرازگاهی ک خیلییییی دل درد داره چند قطره میدم بهش میگم چیزی سر دلش نمونه
اخه شیرخشک هم ک با اب جوشیده درست میکنیم فکر نکنم چندتا قطره مشکلی داشته باشه
باعث میشه پرز های معده ش خراب شن به مرور و تو اینده دچار مشکل میشه . کار اشتباهی هست
اره بدن دنیز کم اب بود دکتر گفت اب بده اگه ضرر بود نمیگفت که
اینجوری بیشتر دلدرد میشه
از الان آب دادی😨😨
نکن خواهرم
اصلا نده بهش
نه گلم حتما نبات هم داخلش بنداز آروغشو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.