بچها متفورمین اینجا کسی براتنبلی تخمدان خورده

۱۰ پاسخ

بله و سریع باردارشدم

من برای قندم میخوردم

من ی مدت میخوردم خوب بود

اره من ده سال خوردم

من میخوردم برا بچه دار شدن ببین برا تنبلی دوفامد۱۰ باید بخوری

من میخوردم نفخ بدی میکردم😩

من قبل بچه دار شدنم میخوردم واسه تنبلی

من میخورم شبی یکی

من خوردم درصورتی که تنبلی نداشتم فقط چون هیییچ مشکلی نداشتم و از اونور نمیتونستم باردار بشم دکتر داد که هم لاغرم کرد وهمش احساس ضعف داشتم یکمم قندمو نامیزون کرد

اره من

سوال های مرتبط

مامان طاها🥹🩵🤍 مامان طاها🥹🩵🤍 ۲ سالگی