بله و سریع باردارشدم
من برای قندم میخوردم
من ی مدت میخوردم خوب بود
اره من ده سال خوردم
من میخوردم برا بچه دار شدن ببین برا تنبلی دوفامد۱۰ باید بخوری
من میخوردم نفخ بدی میکردم😩
من قبل بچه دار شدنم میخوردم واسه تنبلی
من میخورم شبی یکی
من خوردم درصورتی که تنبلی نداشتم فقط چون هیییچ مشکلی نداشتم و از اونور نمیتونستم باردار بشم دکتر داد که هم لاغرم کرد وهمش احساس ضعف داشتم یکمم قندمو نامیزون کرد
اره من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.