۳ پاسخ

یکی از مامانا میگفت وسط راه یهو پسرفت دارن ولی باید صبوری کنی و درست میشه
فقط دعواش نکن و بهش توضیح بده
از برچسب و این چیزام میتونی به عنوان مشوق استفاده کنی

زود گرفتیش داری بهش فشار میاری گناه داره

دختر من همین جوری شده بود حتی بزور هم دستشویی نمیومد منم مجبور به تنبیه شدم البته هر بچه ی جوره

سوال های مرتبط