راستی بهش شربت نئوزینک داد برای اشتهاش از دکتر پسرت بپرس اگه اکیه بده بهش
اون ماه دکتر گفت ۸ ماهش که تموم شد بهش بستنی بده من چند بار دادم دکترش فوق تخصصه .
سعی کن از کره استفاده کنی تو غذاش.
بستنی هم اگه میخوره هفته ای دوبار بده.
عزیزم دختر من با پسرت همسنه ۵ روز اختلاف دارن اون ماه با همه تلاشم ۱۰۰ گرم وزن گرفته بود اما امروز بردم خداروشکر وزن گیریش نرمال بود از الان غصه نخور شاید خوب باشه. اگه هم نبود مهم اینه ما تلاشمون رو میکنیم. منم دخترم فقط تو خواب شیر میخوره.چاره چیه بالاخره بزرگ میشن این روزا هم میگذره
دارو میدی بهش؟برا رفلاکس؟
عزیزم
اگر فقط فرنی دوست داره اونو مقوی کن توش زرده تخم مرغ و کره بزن
توش مغزیجات برن
اگر سوپ میخوره تو سوپش بزن
من یه دکتر جدید بردم میگفت ماه اول بی مزه بده بعدش کمی نمک یا شکر بزن تا بخوره ، خرما بزن روزی چند بار غذا بده حتی اگر هربار یه قاشق بخوره چند بار بده پنج بار شش بار
شیر هم باید روزی بالای ۷۰۰ میل بخورن تا وزن بگیرن
تو تمام تلاشتو کردی پس ولش کن
مهم اینه که سلامته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.