۳ پاسخ

استامینوفن و بروفن(البته ایبوبروفن برا بالای ۶ماه هست)شما پاراکید و یدونه هم شیاف استامینوفن داشته باشین ویتامین هایی که بهش میدین و دستمال مرطوب برپایه آب(برا مواقع ضروری اگه دسترسی به آب نبود)پماد سوختگی
اگر داروی خاصی مصرف میکنین براش یدونه از هرکدوم اضافی داشته باشین

شربت پاراکید حتما خونه داشته باش

فکر نکنم چیز دیگه ای نیاز باشه اصلی ترین ها شیرخشک و پوشک هستن

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی