اره خوبه
پسر منم هشت کیلو و قدش ۷۲ بود
عالیییی. ماشاالله
دختر منم ٩ بود با قد ٧١ بهداشت گفت خيلي خوبه
دختر منم ۹کیلوعه ولی قدشو هنوز بهداش نرفتم
عالیه عزیزم
بهداشت که به پسر من هی میگفت اضاف وزن داره 😅
همسرمم بهشون میگفت مییییتونه مگه مال شمارو میخوره 😂
وزن تولدش چقدر بود عزیزم؟
عااااااااالیه
وزنش خیلی زیاده ببردکتر یه چکاپش کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.