۴ پاسخ

پسرمن داره راضیم ازش ازاول همین بی بی لنددادم هردوماه هم عوض میکنم پستونکشوچون میگن فاسدمیشه

باید همون بی بی لند و بگیری .من پسرم بی بی لند میگرفت گفتم یه چیز بهتر بگیرم رفتم دکتر براون گرفتم براش و متاسفانه بعد یکم دیگه پستونک و نگرفت🥲

من اونت دارم خیلی خوبعه

همونی که میخوره رو دوباره بگیر

سوال های مرتبط