فقط نیدونم حسینی به شدت پولکی و به شدت بد قوله
من از دکتر حقی راضی بودم. عملم خوب بود.
مطبشون خیلی شلوغه. و برای سزارین اختیاری خوبن. البته ک خیلیا هم با زیرمیزی انجام میدن
من دکترم نسرین بهلوله اطرافیان خیلی راضین ازش. شکوفه حسینیم زنداداشم سزارین بود پیشش راضی بود ولی میگف مطبش خیییلی شلوغه
دکتر تکلو تعریف راجبش زیاده
دکتر حقی نرین اصلا
خانم معین درباری خیلی حرفه ای هستن👌 و بسیار با تجربه وسابقه درخشان
دکتر من لیدا تکلو بود خیلی راضی بودم
خوش اخلاق . با حوصله . خوش برخورد . هر سوالی داشته باشی با دقت و حوصله جواب میده
فقط یه بدی داره اینم که مطبش خیلی شلوغه
من پیش خانم براتیان دوتا زایمانم انجام دادم بیمارستان مهر عالی بود
فریبا حقی کنترل بارداری میرفتم
خودش هیچ کار نمیکنه ماماش همه کاره س
من تکلو بود خیلی باحوصله وخوش اخلاق بودن
این اسامی که گفتین من فقط شنیدم شناختی ندارم
من منصوره پاکدامن خیلی راضیم
من دکترم براتیان بود سر یساعت زایمان کردم فوق العاده باتجربه خوش اخلاق دست سبکه، دکتر اولم فریبا حیدری بود بدترین بود بعد 10ساعت با درد و اذیتایی که ماماها کردن زایمان کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.