۲ پاسخ

سلام عزیزم چلوگوشت من درست میکنم خیلی دوست داره. یک تیکه گوشت با آب و کمی زردچوبه و کره میزارم بپزه تو همون آب کمی برنج ک از قبل خیس کردم میریزم .آبش ک کشیده شد میزارم دم بکشه . خیلی خوشمزه میشه.

کته هویج دوس نداره؟

سوال های مرتبط